Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
PO-PA 9:00-17:00 h
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
01.01.2017
Nejčastější dotazy
  Jak mám naučit sphynxe na obleček ? Pro každé zvíře je oblékání nepřirozené a je úplně normální, že ze začátku sphynx přepadává, zkamení, náš Mío ... číst celé
Zobrazit všechny novinky

Naše skupiny na FB:

SPHYNX MANIA

CatZone & PinkRebel

 

 

 

 

  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. Vrácení zboží - reklamace
 

Vrácení a reklamace zboží

Vrácení zboží

Zakoupené zboží nám můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Pokud nám důvod napíšete, pomůžete nám tím v dalším zkvalitnění našich služeb. Zboží vracejte nepoužité, neprané a čisté.

Zboží které upravujeme dle přání zákazníka, šité na míru, výšivka či potisk na přání nelze vrátit. 

Informaci o odstoupení od kupní smlouvy, nám sdělte před odesláním zboží na e-mail catzone@seznam.cz

Postup vratky:

  1. Vyplňte a vytiskněte si s informacemi o vraceném zboží
  2. Zboží, prosím, pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo a do balíku nezapomeňte přiložit fakturu a vyplněný vratkový formulář (viz bod 1).
  3. Balík odešlete na adresu:

Zdenka Levová

K Vypichu 352

273 71 Zlonice


Jakmile nám zboží dorazí, obratem zařídíme odeslání peněz zpět na váš účet

Vzor ke stažení 

 

Reklamace zboží

Ačkoli vždy klademe maximální důraz na kvalitu našeho zboží, může se samozřejmě v ojedinělých případech vyskytnout výrobní vada nebo jiný nedostatek.

Pokud na zboží objevíte jakýkoli nedostatek (např. zboží neodpovídá popisu na eshopu, nebo je poškozeno), neváhejte nás kontaktovat s reklamací. Na zboží se vztahuje zákonná 2letá záruka.

Postup reklamace:

  1. Jako první krok nám prosím zašlete email na adresu catzone@seznam.cz kde uvedete název výrobku, číslo objednávky a popis závady. Reklamaci dokážeme vyřídit výrazně rychleji, když nám zašlete fotografii závady. Často jsme schopni celou reklamaci vyřídit jen na základě fotografie.
  2. Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, zašleme vám formulář k reklamaci, který nám zašlete vyplněný s reklamovaným zbožím.
  3. Opravu se snažíme vždy vyřídit v co nejkratším čase. Pokud není zboží možné opravit, domluvíme se na výměně zboží nebo vrácení celé kupní ceny.

Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.

Reklamační řád ke stažení ZDE

Reklamace - vzor ke stažení